Webbshop

Välkommen till LundsAFK webbshop!

Träningskläder med LundsAFK-loggan finns i webbshopen som vi har i samarbete med Athletic Merch. Vi har ansträngt för att hålla priserna så låga som möjligt i vår klubbwebshop.

Vi valde märkena JAKO och Russell till att börja med, och vi planerar att berika utbudet enligt behov och efterfrågan. JAKO använder hållbara, andningsbara och snabbtorkande material – tack vare polyester mikromesh. Läs mer om JAKO här. Den ursprungliga sweatshirten från Russell Authentics®-kollektionen är supermjuk på insidan, för stor komfort.

Du kan enkelt registrera ett personligt konto och beställa hem dina klubbkläder för leverans inom max 10 arbetsdagar.

Om du har frågor eller några särskilda önskemål på produkter, v.v. hör av dig till merch@lundsafk.se