Bli stödmedlem!

Vad roligt att du vill stötta LundsAFK med ditt medlemskap! TACK!

Som stödmedlem i LundsAFK stödjer du arbetet kring utveckling av vår verksamhet.

Stödmedlemskap kostar endast 200 SEK per år, och du kommer att få de senaste nyheterna om LundsAFK, inbjudningar till sammankomster för medlemmar och årsmöte. Observera att genom att ansöka om medlemskap accepterar du vår uppförandekod, som gäller för alla medlemmar.

Hjälp oss utveckla verksamheten genom att stötta föreningen ekonomiskt. Det finns många anledningar att bli stödmedlem men den främsta är att möjliggöra för unga att träffas, fäkta och ha roligt.

För att bli stödmedlem, gör du följande:

1. Fyll i formuläret nedan och kontrollera att informationen är korrekt.
2. Betala på BG 5977-4596 eller IBAN: SE37 8000 0831 3951 4171 7636, BIC: SWEDSESS och märk din betalning med stöd och namn på medlemmen som ansöker.
3. Klart! Din ansökan är nu inskickad och kommer accepteras så fort våra adminstratörer godkännt den.

Dina personuppgifter kommer att sparas i vårt medlemsregister i samband med din registrering. Du kan när du vill begära information om vilka uppgifter som finns sparade på dig och så klart också säga upp ditt stödmedlemskap. Maila oss i så fall via info@LundsAFK.se så hjälper vi dig.

Anmälan gäller (För- & efternamn)