Bli Medlem

Vad roligt att du vill fäkta hos LundsAFK!

För att börja fäkta med oss behöver vi registrera dig i systemet (även om du bara vill prova på fäktning) så att du är försäkrad under träningen.

Dina personuppgifter kommer att sparas i vårt medlemsregister i samband med din registrering. Du kan när du vill begära information om vilka uppgifter som finns sparade på dig och så klart också säga upp ditt stödmedlemskap. Maila oss i så fall via info@LundsAFK.se så hjälper vi dig.

Följ dessa enkla steg:

1. Läs LundsAFK Uppförandekod. Läs här. Genom att ansöka om medlemskap i LundsAFK accepterar du vår uppförandekod.

2. Fyll i medlemsansökan på slutet av denna sida, kontrollera att informationen är korrekt och skicka in formuläret.

Om du bara vill prova på fäktning behöver du inte betala något. Första träningen är gratis. Om du bestämmer dig för att bli fäktare hos LundsAFK, följ steg 3.

3. Betala terminsavgiften till Bankgiro 5977-4596.

Medlemsavgift: 200 kr per år

Träningsavgift: 1000 kr per termin

Klart! Din ansökan är nu inskickad och kommer accepteras så fort våra adminstratörer godkännt den.

Anmälan gäller (För- & efternamn)